IGT, kuulus mängude meelelahutusettevõte Suurbritannia, ja Sony Pictures Televisionil on 10-aastane leping 2025. aasta jaanuarist kuni 2034. aasta detsembrini. Kokkuleppe kohaselt on Londonis asuval NYSE-s registreeritud meelelahutusettevõttel Wheel of Fortune kaubamärgi eksklusiivsed õigused.
Tehing võimaldab IGT-l pakkuda kaubamärki mängude, loterii, iGaming ja iLottery valdkonnas. Lisaks on ettevõttel nüüd mitteainuõigused levitada Õnneratta sisu sotsiaalsetes kasiinodes tasuta.
Global Gamingi IGT tegevjuhi Renato Ascoli sõnul võimaldab mängude, loterii, iGaming ja iLottery eksklusiivse juurdepääsu saamine kaubamärgile Wheel of Fortune kuni 2034. aastani, et ettevõte saaks oma litsentsimispartnerlusest saadava tulu maksimeerida. Tegevjuht märkis, et tehing tugevdaks veelgi ettevõtte traditsiooni luua suure nõudluse ja märkimisväärsete auhindadega mitmekanalilisi õnneratta mänge.
Ascoli lisas:
"Sony Pictures Television on olnud usaldusväärne IGT partner rohkem kui 25 aastat ja selle aja jooksul oleme tarninud mitmekülgse õnneratta mängude portfelli, mis on seadnud valdkonna innovatsioonistandardi, see on tööstuse mängude jõudluse selge liider. graafikuid ja toonud meie klientidele märkimisväärset tulu."
Wheel of Fortune kuulub IGT parimate hasartmängutoodete hulka. Ettevõte on kasutanud seda strateegilise elemendina oma iGamingu valikus ja lisanud selle mitu loterii.
Hiljuti on IGT suutnud selle toote mitmele Põhja-Ameerika juhtivale operaatorile turule tuua. Näiteks ettevõte käivitas oma esimese kaubamärgi juhitud veebikasiino Wheel of Fortune Ameerika Ühendriikides pärast lepingu allkirjastamist selle piirkonna ühe juhtiva operaatoriga selle aasta märtsis.
Lisaks lepingu pikendamisele Sonyga on IGT pikendanud ka lepinguid Sonyga juhtivad loteriikorraldajad kogu maailmas, kaasa arvatud:
Tehingut kommenteerides märkis Sony Pictures Televisioni mängusaadete asepresident Suzanne Prete:
"Meil on hea meel, et saame pikendada oma pikaajalist partnerlust IGT-ga. See oluline leping tagab, et kasiino- ja loteriimängijad üle maailma saavad nautida maailmatasemel Õnneratta teemalisi mänge veel aastaid."
Prete märkis, et mõlemal ettevõttel on sama nägemus õnneratta kaubamärgi innovaatilisest kasutamisest, et luua rohkem võimalusi ja tagada, et bränd jääks seotuks lõbu ja võiduga.