Fastpay

FastPay on veebimaksete platvorm, mis võimaldab kasutajatel kaubelda, maksta ja raha vastu võtta. See on üks kiiremaid ja mugavamaid makseviise, mille 2017. aastal käivitas Kurdistanis asuv Next-Generation Communications Company. See makseviis laieneb sellistele piirkondadele nagu Lähis-Ida ja araabia riigid. See on juhtiv mobiilne rahakott, mida kasutatakse Iraagi hasartmängusaitidel sissemaksete tegemiseks.

FastPay'd kasutatakse füüsilistes ja veebipoodides ostlemiseks ja rahaülekanneteks, samuti lotopiletite ostmiseks. Tänu oma erinevatele eelistele on see mobiilne rahakott saavutanud laialdase tuntuse Iraagi lotomängijate seas. Ainus puudus on see, et FastPay on praegu piiratud ainult Iraagi panustajatele. Peamine põhjus on see, et registreerimisprotsess nõuab, et kasutajal oleks Iraagi mobiiltelefoni number.

Kuidas teha sissemakset Fastpayga
Kuidas teha sissemakset Fastpayga

Kuidas teha sissemakset Fastpayga

Seetõttu on selle kasutamine väljaspool Iraaki keeruline. Kuid ettevõte töötab selle nimel, et leida lahendus, mis võimaldaks märkimisväärselt siseneda ülemaailmsele hasartmänguturule. Panijad laadivad tavaliselt sularaha oma FastPay rahakotti DenizBanki sularahaautomaatide, krediitkaartide või pangaülekannete kaudu. DenizBank on FastPay sularahaautomaadimaksete juhtiv pakkuja, kuigi ka pangavälised kliendid saavad seda teenust kasutada mobiilirakenduse kaudu.

Praegu on FastPay sissemakseid vastuvõtvaid saite väga vähe, kuid tulevikus tekib tõenäoliselt rohkem FastPayga veebilotoplatvorme, kuna online-hasartmängude tööstus areneb. Mängijad peavad enne makse sooritamist veenduma, kas nende lemmikloteriisait aktsepteerib FastPayt.

Selle kinnitamiseks peaksid mängijad rääkima klienditeenindajaga. Enne deponeerimist aadressil a Internetis loterii sait mis aktsepteerib FastPay, peavad kasutajad alla laadima FastPay rakenduse ja registreerima tasuta konto. Seejärel peaksid nad veenduma, et kontol on hoiuse katmiseks piisavalt raha.

FastPay on väga paindlik makse ja selle kasutajad saavad seda kinnitada. Seda saab siduda pangakontoga, eriti neile, kes on DenizBanki liikmed. See makseviis on Türgi DenizBanki tütarettevõte Istanbulis. Pangakonto on FastPayga seotud krediitkaardi või pangaülekande jaotise „Raha saatmine” kaudu.

Kuidas teha sissemakset Fastpayga
Hoiustamisprotsess

Hoiustamisprotsess

Selle meetodi abil sissemakse tegemise protseduur ei erine muust e-rahakotist hoiustamise meetodid turul.

  1. Mängija logib FastPay loterii saidile sisse kasutajanime ja parooliga
  2. Nad lähevad panga- või kassaosakonda ja valivad sissemaksevõimaluseks FastPay
  3. Järgmisena sisestage FastPay konto andmed (mobiilinumber ja pääsukood)
  4. Seejärel määrab panustaja sissemakse summa
  5. Nad peavad järgima saidi juhiseid ja kinnitama sissemakse

FastPay eeliseks on ka see, et see võimaldab panga mitteliikmetel teha sissemakseid mobiilirakenduse kaudu. Rakendus on saadaval nii Androidi kui iOS-i kasutajatele. Lisaks sellele ei ole sellel meetodil hoiusepiiranguid.

Mängijad saavad teha sissemakseid maksimaalse limiidi ulatuses, mida nende loteriisaidid lubavad. Loteriisaitidel on sageli paindlikud sissemakselimiidid, mis ulatuvad näiteks 10 dollarist juhuslike mängijate jaoks ja kuni 5000 dollarini kõrgete mängijate jaoks. Klientidel on õnn määrata igapäevased sissemakse limiidid oma FastPay kontode kaudu, harjutades seeläbi vastutustundlikku hasartmängu.

Hoiustamisprotsess
Kuidas FastPayga välja võtta

Kuidas FastPayga välja võtta

Võitude tõrgeteta väljamaksmise tagamiseks kehtestab FastPayga loterii sait erinevaid tingimusi. Enamikul loteriisaitidel on minimaalne ja maksimaalne väljavõtmise künnis.

Samuti on piirang sellele, kui palju preemiaid võib päeva või nädala jooksul saada. Hea näide on loterii veebisait, mis võimaldab neli korda nädalas väljamakseid teha vähemalt 50 ja kuni 10 000 dollari ulatuses. Väljamakse taotlemiseks peab mängija konto olema võitnud vähemalt 50 dollarit.

Mobiiltelefonid on Androidis ja iOS-is väljamaksete tegemisel käepärased. Tähelepanu väärib see, et mängijad saavad oma võidud välja maksta ainult selle makseviisiga, mida nad sissemakse tegemisel kasutasid. Näiteks kui klient kasutab sissemaksmiseks mõnda muud meetodit, ei lubata tal FastPayt väljamaksmiseks kasutada.

Kuidas FastPayga välja võtta
Väljavõtmise protsess

Väljavõtmise protsess

Taganemise töötlemise periood on veebiloterii saidi lõikes erinev. Oluline on märkida, et igal loteriisaidil on väljamaksete käsitlemiseks ainulaadne kord. Põhilised sammud on aga peaaegu kõigi veebiloterii saitide puhul identsed. Põhiprotsess on järgmine.

  1. Pärast loterii saidile sisselogimist, kus see on registreeritud, läheb kasutaja kassalehele
  2. Kasutaja valib makseviisi ja antud juhul FastPay, et taotleda väljamakset
  3. Seejärel sisestab klient oma FastPay kontoga ühendatud mobiiltelefoni numbri
  4. Seejärel sisestavad nad väljavõetava summa
  5. Loteriisait vajab tõendit, et esitatud teave kuulub konto seaduslikule omanikule
  6. Ülekanne tehakse kohe pärast seda, kui veebisait on mängija isikusamasuse kontrollinud

Populaarsed FastPay loteriisaidid pakuvad tasuta loteriimakseid. Kui aga panustaja soovib välja võtta rohkem kui lubatud maksimumsumma, peab ta võib-olla maksma lisatasu.

Väljavõtmise protsess
Ohutus ja turvalisus FastPays

Ohutus ja turvalisus FastPays

Turvalisust tuleb arvestada alati, kui tegemist on klientide rahaliste vahendite ja konfidentsiaalsete andmetega. Kliendid peavad olema kindlad, et nende rahalisi vahendeid ei ohustata ega isikuandmeid ei lekita. FastPay rahakoti andmetel kasutab see kõige rangemaid turvameetmeid, krüptimist ja andmekaitsemeetodeid.

HTTPS-protokolli (SSL-krüpteering) abil on kõik FastPay veebiplatvormid ja mobiilirakendused turvalised. Rahakott on ka (PA-DSS) sertifikaadiga, mis suurendab kasutajaandmete ja tehinguteabe turvalisust. Andmerikkumiste vältimiseks kasutab veebisait tulemüüri alati, kui toimub finantstehing. Häkkerid või mõni muu pahatahtlik kasutaja, kes soovib pettust sooritada, tungib tulemüüridesse harva.

FastPay konto kaitsmiseks kasutatakse tugevat parooli, sõrmejälge ja näojälge. Selliseid andmeid kogutakse kliendilt registreerimisprotsessi käigus. Biomeetrilised komponendid on kasutajate seas ainulaadsed ning petturid ei saa neid võltsida, eriti sõrme- ja näojälge.

Petturid võivad kasutada ka võltsitud telefoninumbreid ja e-kirju, mis väidetavalt on FastPay edasimüüjad. Kliendid peaksid teadma, et FastPay kontaktid kuvatakse nende ametlikul veebisaidil. Kui klientideni jõuab mõni muu e-posti aadress või telefoninumber, hoiatab FastPay, et selliseid katseid tuleks ignoreerida ja neist viivitamatult teatada.

Ohutus ja turvalisus FastPays
Fastpay klienditoe valikud

Fastpay klienditoe valikud

Kliendiesindajad on ettevõtte nägu, seega peab nende suhtlus olema väga tõhus. Kliendid otsivad alati parimat lahendust tekkinud väljakutsetele.

Õnneks kasutavad FastPay tugikeskuse spetsialistid tehniliste terminite lihtsustamiseks kliendi kõnepruuki. Nad pakuvad ööpäevaringset juurdepääsu oma usaldusväärsele abile. Tugipersonali poole pöördumiseks saab kasutada järgmisi meetodeid:

Makseteenuse pakkuja peab rõhutama suurepärast klienditeenindust. Sellegipoolest on FastPayl viisakad klienditeenindajad. Tänu laitmatule klienditeenindusele on ettevõte suutnud kasvada püsikliente hoides. Klienditugi hõlmab ka KKK jaotist, mis hõlmab üldisi vastuseid korduma kippuvatele küsimustele.

Klientidel soovitatakse tutvuda KKK jaotisega, et saada juhiseid väiksemate probleemide lahendamiseks isegi enne tugipersonalile helistamist. Teise võimalusena saavad kasutajad täita kontaktvormi oma nimede ja e-posti aadressidega. Nii on klienditeenindajatel lihtne maksetega seotud probleeme ja muid tehnilisi probleeme lahendada.

Fastpay klienditoe valikud